Skön söndag

I går vaknade jag och Mats inte förrän efter 14-tiden och vi var sega hela dagen. Orkade inte laga mat eller så, utan åkte till Burger King, hehe... sedan bar det av hem till Micke och Robin för lite samkväme. Var mys, resten skulle ut, men jag orkade inte så bangade.

I dag har jag varit och tränat (klapp på axeln) mycket tack vare att jag just inte gick ut i går. Ett medvetet drag, måste tilläggas. Sedan åkte jag hem till Monica för att äta lite middag och få med mig mer mat hem :P

Ska käka lite och kolla på SVT-play, på den nya talkshowen som börjde i fredags och som hade Kristina Lugn (löööve) som gäst. Men börjar alldeles för tidigt i morgon, klockan åtta, med CVK-undervisning, jippie!




Kommentarer
Postat av: Brünhilde

Eewh verkar urläskigt! Var det så?

2009-01-19 @ 17:39:34
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0