Sick

Fuck fuck fuck!

I natt, så fick jag värsta frossan. På något sjukt sätt gillar jag frossor, att bli ömsom varm- och kallsvettig. Men det bådade ju inte för något positivit. När jag vaknade till vid tio-tiden var jag sjuk! Likt mina kamrater som följt med mig på Pragresan uppvisade jag influensaliknande symptom. Inte alls bra. Blir typ aldrig sjuk. Och kan inte unna mig lyxen att vara det den här veckan då jag har tenta på fredag som jag MÅSTE plugga till. Sedan att det är den stora medicintentan gör ju inte saken mindre ironisk. Känns visserligen lite bättre än i morse, men ändå en dag med förlorat pluggande :(

Well well.. här kommer i alla fall lite fler bilder från Prag. Närmare bestämt från tortyrmuseet vi besökte sista dagen.


Min överkvinna


Manligt kyskhetsbälte. Ordet 'queer', flätades på något sätt in i den engelska beskrivningen av föremålet.


'Dumstrutsmasker', gillar grismasken längst till höger


Aouch! Gotta hurt. >_<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0