Monica

Var på middag hos Monica i går. Det var jättemysigt, precis som förväntat :D
Hjälpte ju henne med flytten dit och det var skönt att se att hon fått så bra ordning och så hög mysfaktor =)

Vi åt Monicas berömda paprikor, jesus vad goda dom är alltså, samt polenta med fårost. Aww.. fick ju med mig ett stort matpaket hem som jag ska nalla på lite sen..

Emelie kom förbi en stund också, henne hade jag inte träffat sedan disputationen, så det var nice.

I dag är en riktigt slapp dag, funderar på att ge mig iväg och träna i alla fall, får se hur det blir med det..


Monicas nya gata, fin-fint..


Mmm..


Monica och Emelie

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser jättemysigt ut!

2009-01-11 @ 14:30:43
Postat av: Åsa

hihi, super mys! Jag gjorde också fyllda paprikor idag, för första gången!! (Monica gör dem ju alltid annars, eftersom de alltid blir så bra när hon gör det) men jag lyckades faktiskt! det blev sååå gott! mmm!

Önskar att jag också hade kunnat vara med igår, på riktigt, och inte bara på skypen... suck..

2009-01-11 @ 21:53:24
Postat av: Åsa

knas, jag skrev ett så fint inlägg, men det postades inte, grrr...

Jag förstår att ni hade det väldigt trevligt igår iaf. I min längtan efter att få vara med lagade jag också fyllda paprikor idag, för första gången!! Det blev jättegott! hoho :)

2009-01-11 @ 21:57:47
Postat av: Åsa

haha!

jag har visst inte fått klämm på det där med komenterandet ännu, nu verkar det som jag lämnat dubbla, jag som trodde nåt gick fel första gången. jaja, next time...

kram

2009-01-11 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0