Martha-fantasier

Har fyndat i soprummet igen, hihi.. krukor den här gången. Passar bra när jag ska plantera om lite Ampelliljor och ta lite nya skott från Gullrankan.  Såg även en jättefräsch hylla där, tyvärr stod en gran i vägen och tyvärr så tror jag inte hyllan får plats hos mig :( Men funderar på att ställa ner den i källaren, alltid bra att ha liksom..

Bakar bröd just nu, med anis och fänkål. Ska äta det tillsammans med lite ädelost sedan, har verkligen softat hela dagen i dag. Bra på ett sätt, börjar den nya kursen i morgon och kan behöva alla krafter. Verkligen mycket föreläsningar! Sedan att man ska läsa 150% den här terminen gör ju inte saken lättare. Dock ska det bli skönt med sex veckors praktik snart, även om det är på just urologen, hehe...



Kommentarer
Postat av: Aslög

Wii.. du verkar ha gjort mycket det senaste, skoj skoj. Såg att jag fått ditt nr till mobilen, sweet! Nu kan jag messa dig om jag hittar på någe skoj.



Läsa 150% uj uj! Själv letar jag jobb och skall läsa skojkurser på distans.



Kram!

2009-01-12 @ 19:49:19
URL: http://hangtime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, men det är klart du ska! Höra av dig alltså :P



Vad är det för kurser du läser på distans då?



KRAM

2009-01-12 @ 23:45:48
URL: http://generika.blogg.se/
Postat av: A

He he jag kommer förvandlas till värsta stalkern, vänta du bara...



Jag skall läsa Färglära samt Digital modeskiss. Tyvärr är det inte på heltid så jag letar desperat efter jobb då jag är så finkulturell att jag envisas med att betala massor med pengar bara för att höja statusen genom att bo i de lite noblare stadsdelarna.



Kram!

2009-01-13 @ 18:03:10
URL: http://hangtime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Aww, en stalker, du är efterlängtad :P



Jo, det är klart.. har ni hög avgift eller? Trodde PV:n var rik nu när han vunnit grammis och allt, du får be honom sälja ut sig till pressen och så får ni adoptera ett barn eller två (säljer många lösnummer).



KRAM

2009-01-13 @ 20:14:48
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0