Celeb

Gissa vem som går i min evolutionsbiologikurs? Ja, ni gissade rätt, visst är det Bodil Appelquist.
För er som sett A-ekonomi eller Vetenskapsmagasinet på SVT är hon ett välbekant ansikte och den första kändis jag pluggat med.. yeah, yeah..

Ringde enhetscheferna som var intresserade av min jobbansökan idag. Fick till ett nytt intervjudatum och den andra jag pratade med (på allmänpsyk.) var väääldigt flummig. Alltså, sjuuukt flummig. Snäll, men förvirrad och säkerligen själv i behöv av psyk. insatser. Inget fel i det, så klart. Men lite ironiskt liksom. Har ju hört det förut, att människor som jobbar länge inom psykiatrin själva blir lite, hm, udda. Men, men, hon verkade gilla mig i alla fall och redan innan intervjun så ville hon ha personnummer, så hon kunde skriva ett anställningsavtal och sa att jag var välkommen att jobba där osv. Nice!



Visst är det Bodil!


 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0