Not to recommend

Vad ska man säga. Skulle tagit det lugnt i går, knappt dricka någonting. Men så spårade allt ur, när Patrik bjöd mig på den första ölen. (jaja, en öl kan jag väl ta då, ser ju lite festligt ut i alla fall) Men det slutade inte där, blev drinkar efter drinkar, den ena starkare än den andra. Slutade med att jag gick upp för en stund sedan 16.40 typ, inte kommer ihåg särskilt mycket från igår, var jag ute? hade jag kul? En stämpel på höger hand har ja, var nog ute ändå och kameran och de andra tillhörigheterna fick jag med mig hem, skönt!
Kommer ihåg när jag åkt fel, antagligen somnat på vagnen och ringer en taxi ute vid Opaltorget, som kör hem mig. Ändra fram till dörren. Behövdes kan jag säga.

Blir lite av ett detektivarbete nu, ska gå igenom telefonlistan, alla som jag ringt under kvällen och även ringa Patrik och ser hur det gått med honom.  Ah, hade lyckats ta 102 bilder också. De flesta utan någon som helst logik. Men gör ju att man kan pussla ihop kvällen någorlunda.

Don´t try this at home kids!


Det var så allt började..


Svanis, kvällens värd, temat var alltså 80-tal


Snyggt!


Bunkern, vi hade ju förfesten vid gamlestaden, så nära och bra.


På Bunkern tar man med sig sin egen alkohol minsann!


Patrik till höger, underbart att han var med! :D

Kommentarer
Postat av: Marras

Du dansade hela natten och såg ut att ha skoj,

å du sjöng en del åxå :)



Jag hade iallafall väldigt roligt!

2009-02-15 @ 21:44:06
Postat av: patrik

we are just like bonnie and clyde!

ett sånt tagteam!

2009-02-16 @ 21:26:14
URL: http://lifeingoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0