Bra vibrationer

Åh, hade det så himla kul igår! Hela kvällen, från det att jag träffade Jens o co till att jag skildes åt från Malin och Roberto (!)..
Fick en massa bekräftelse, och inser vilka underbara kompisar jag har!

Har även lyckats gå ner en del i vikt. Min story är som följer: När jag kom i puberteten växte jag enbart på längden och inget alls på bredden, vilket gjorde att jag vägde typ 54 kilogram, vilket inte är så mycket, är ju trots allt 184cm lång. Kunde inte gå upp i vikt, så när jag var 19 började jag träna som en gris och det resulterade i att jag vägde 95kg till alldeles nyligen. Muskler visserligen, men även mycket underhudsfett. Devisen bigger is better har etsat sig fast, megarexi helt enkelt. Har nu insett att det inte alls är varken nyttigt eller speciellt snyggt att vara så stor och att det totalt strider mot min natur. Rasar ju i vikt så fort jag inte trugar i mig en massa mat och tränar liksom.
Så nu har jag bestämt mig för att inte träna så mycket gym längre, utan köra mer motion (därav alla spinningpass) samt hålla nere på maten. Vägde mig nyss och då landade vågen på 86kg, så det börjar arta sig. Tänker att 75-78kg är min målvikt.


Var ju snökaos igår, nej, jag gillar inte snö när den kommer efter nyår


Anders körde på i orbitreken


Patrik och Jens


Roberto (!, forfarande) et Malin, Jesus vad vi dansade!


Jag och Malin, notera hur vi matchar hennes halssmycke


Malin does it babuscka-style





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0