Städmani

Gissa vem som var uppe klockan 6.30 imorse för att påbörja ett spinningpass vid åtta? Inte jag i alla fall.. hö hö.
Eller jo, det var jag faktist. En himla bra start på dagen, känner sig så lugn och harmonisk när man fått träningen avklarad så tidigt (someone please shoot me!)

Snart kommer Mats hit, när jag tvättat klart. Sedan beger vi oss till L´Sassino och möter upp lite andra sköna filurer.

Hatar att vara hemma på förmiddagen (har tvättid, så måste) för när solen lyser in ser man allt damm och smutsfläckar över allt, blir galen! Ändå var det inte länge sedan jag städade. Blir till att köpa ännu en miljöfarlig flaska klorin och ladda upp, så man har, ångestdämpare om något, blir ju rent bara man tittar på flaskan liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0