Hanging on the telephone

Saker jag stör mig på vad gäller telefon(samtal):

1. När man har missat nummer, från en som ringt från dolt/skyddat nummer, så extremt störande, kan ju vara allt från mitt livs kärlek till Madonna som försökt nå mig liksom..

2. När man får sms från okända nummer. Rensar ju i adressboken för jämnan, då störande om någon av de man tagit bort hör av sig igen.

3. Dålig täckning!

4. Batteri-nästan-slut och man vet att man väntar ett viktigt samtal när man går ute på stan, flera kilometer till närmaste laddare.

5. Folk som pratar för tyst! Gah, finns det något så störande med människor som inte kan ta i när de pratar, som sitter och viskar typ? Asjobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha,



6. I-landsproblem?



Lättirriterad idag eller? :P

2009-02-16 @ 20:38:04
Postat av: Tor-Inga

Ha ha... jag har i många år varit en mobilmarodör men jag börjar ta mig ur det nu, men jag är ändå rätt bra på att glömma slå av ljudlös samt ha laddat batteri.



Jag tror alltid att det är något roligt med dolda nummer men oftast visar det sig vara telefonförsäljare eller liknande.



Puss!

2009-02-17 @ 06:33:21
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0