Cacao

Varit och tränat imorse, guldstjärna till mig! Dock drabbats av lite apati. Ingen som har en tesked livsglädje att bjuda på? Inte lyckats ta ett enda venprov under min praktik, satt sig lite på självförtroendet. Dock gjort andra bra grejer, men det överskuggar liksom inte det. Känns som att alla kraven liksom staplas på ens axlar, har ju liksom en massa studieuppgifter att göra samtidigt, samt grupparbete, plus en del annat läsa och reflektera över. Vill ju inte bara göra saker för att få dom gjorda, utan för att förstå dom. Stor skillnad. Ska dock vara med på en del operationer, vilket ska bli kul. Samt ner på mottagningen och assistera vid diverse uroskopier. Bästa med placeringen än så länge: Cacao crema i kaffeautomaten! (typ lyxig variant av varm choklad)

Funderar allvarligt på att använda upp min klorinflaska i köket. Har negligerat köket alldeles för länge vid mina städrundor på sistonde, ser disgusting ut alltså. Ta på mina latexhandskar och köra järnet med klorin och stålull, sådant som gör en husmor varm i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: elin

förstår precis hur du menar. har själv känt så i ca fyra år...

2009-02-05 @ 10:44:38
URL: http://elinslillaarga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0