Tofu

Åh, har bestämt mig för att göra min egen tofu, googlade på en massa recept och hittade ett på den här sidan. Han gör tydligen sitt eget vin också, kanske ska fråga honom om han också är en kill-gillare :D Ska se var man får tag på gips bara.. kanske Clas Ohlson?

Sitter med sista frågan på tentan nu.. Fylogenetiskt systematik ska kort sammanfattas.. Har fram till 17.30 då jag ska träna. Sedan lär jag väl knappats orka fortsätta. Måste städa upp här hemma också, men kommer liksom aldrig för mig..har alltid en massa annat som ska göras. Tur att man bor så litet alltså, så det ändå går fort när man väl sätter igång.


Kommentarer
Postat av: Proffspensionären

Lycka till med tentan, egengjord tofu låter ju fantastiskst! Klart vi ses på lördag, jag har fått äran att bygga tårta, kommer bli så fint!



Puss!

2009-04-19 @ 20:47:18
URL: http://http://hangtime.webblogg.se/
Postat av: Micke

Panduro

2009-04-20 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0