Sweet autumn

Ska strax iväg och möta upp Jens o co för att boka vår Pragresa. Underbart ska det bli..

Imorgon hade jag tänkt vaccinera mig också, skolan betalar ju för Hepatit B-vaccin och man ska ju ta två doser med en månad mellan, sedan en dos sex månader efter det, skulle egentligen tagit min 25/8 men det hade jag HELT glömt bort, typiskt, så tänkte dra dit innan jag ska på gruppmötet. De har ju drop in, Sahlgrenska akademien betalar :)

Är helt seg i huvudet, vet inte om det är den analkande höstens fel eller om jag behöver ha starkare linser, känns som att linsen på högerögat behöver upp ett snäpp i styrka, från -3,25 till -3,50 skulle jag tro.. undra om man ska orka konsultera en optiker först eller vara sådär härligt spontan och bara beställa ett paket med starkare linser?

Kommentarer
Postat av: stålis

hej på dig! bra att akademin betalar. förut betalade de inte för ssk-studenternas vaccin, däremot betalade de för läkarstudenternas. helt vansinnigt.

2008-10-13 @ 22:19:00
URL: http://elinslillaarga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0