snart fredag

Diggar verkligen min praktikplats alltså! Känner att jag är in control och väldigt självständig där nu. Gillar läget. Sköna människor och sköna patienter och väldigt skönt att få vara ute i vården så mycket, att inte bara sitta framför datorn och rapportera liksom. Som man säkert gör på en del andra avdelningar i högre utsträckning. Imorgon är det sedvanlig fredagsfrukost, sjukgymnasternas tur att fixa iordning.

Det enda som suger är att jag måste göra den reflekterande uppgiften under tiden. Har nada inspiration. Känner inte heller att jag har någon större lust att gå tillbaka till skolan sen. Visserligen en kul kurs; diagnostik, men ändå...

Har inga direkta Halloween-planer, ska på after work imorgon, sedan träffa Maria på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0