Arrak

Precis gått upp. Hade ju tänkt vara sådär hurtig och gå upp supertidigt (i min ögon) och träna innan jobbet. Men det sket sig. Får ta igen det imorgon, eftersom jag är ledig mån-tis, blir det träning hela tre dagar i rad då *lugna mig själv*...

Har förresten klarat farmakologitentan också. I ärlighetens namn var det ju bara en formalitet, men ändå skönt när man får det bekräftat :)

Kom och tänka på att vi tydligen ska ha ett botox-rum på jobbet, jag måste genast ta reda på mer om vad detta kan tänkas handla om, vet ju aldrig ifall man jobbar på en estetisk klinik i framtiden liksom. Nu lär ju inte våra patienter få det i ansiktet direkt, utan bara blockera nerver på andra regioner, men whatever.
Fick förresten hemmagjorda damsugare igår! Såå gott.. typ sockerkaks-deg som man dränker in i arrak, virar marsipan runt och doppar i choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0