åh

Åh, hatar grupparbeten. För det första tar det väldigt lång tid, man ska träffas femtielva gånger (för att folk inte känner sig bekväma med internet-konverstioner och dylikt), sedan kommer man ändå inte fram till något vettigt, det slutar ändå med att man får göra allt jobb hemma. Är något av en kontrollmänniska så gillar inte att inte få bestämma allt. Att bli motarbetad och ifrågasatt. Men framför allt hatar jag mig själv i grupp, blir en sån mes! När jag sitter ensam hemma i min trygga kammare har jag världens idéer och vet precis vad jag ska göra, men när jag hamnar i grupp rinner allt liksom ut i sanden. Stör mig på mig själv, att jag är konflikträdd. Har visserligen blivit lite bättre med åren, men när man har grupparbeten och ska bestämma saker ihop blottas liksom min osäkra sida och jag hatar det!
Måste genast bättre mig på den punkten om jag ska lyckas i mitt arbetsliv, om man inte vill bli överkörd av framtida kollegor osv. Gruppsykologi is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0