Hillbilly style

Spenderat hela dagen ute på Ullared. Givande rent materiellt, dock tärande på psyket. Hatar folk som trängs och skiter i allmänna trafikregler när de strosar runt med sina shoppingvagnar.

Men det var kul, behöver komma iväg på dagsutflykter ibland.


Mammons högborg, även tillhåll för diverse white-trash



De har även en egen tidning, ambitiöst värre.



Mitt, bara mitt..



Karro, glömde helt av röda-ögon-funktionen på kameran, shit!



Satt jävligt fint med mat efter flera timmars shopping, panerad fisk med romsås..



Men det bästa med Ullared är ändå Bräckboden!!


Alltså, min granne är även hon störd! Min fd granne hade tvångstankar och var tvungen att känna på ytterdörren typ hundra tusen gånger innan hon kunde dra iväg och min nuvarande verkar också ha grava OCD-syndrom. Undrar om det är lägenheten eller bara ett sammanträffande? Weird känsla i alla fall, när man börjar förstå att man är den mest normala i sin trappuppgång (grannarna ovanför mig är ett kapitel för sig)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0