Tuesday

Bestämde mig för att joina upp med de andra bögarna och göra stan osäker. Begav oss till Razzia, där klubb Absynth huserade för kvällen. Riktigt nice, bra musik och skön stämning. Var ett tag sedan jag träffade Anders nu så det var kul och en ny stjärna tittade förbi, Erik, tydligen ett riktigt stort Marlene Dietrich-fan (ovanligt?!) Detta fick vi utrett på skank-baren Röda rummet, som vi hoppade vidare till efter Razzia. Som vanligt när man umgås med Jens o co, så spelar man kort! Och på Absynth spelade man även Tv-spel, riktigt kul, de hade två olika Nintendos att välja på, så jag och Patrik satt och spelade Super Mario Cart alldeles för länge, för att betraktas som socialt kompetenta, men kul var det.
Ska iväg och träna om en stund och sedan plugga. Blev nämligen inget av det igår. Men tänker att denna veckan är lite av en startvecka efter praktiken liksom *intala sig själv*..


Söta Anders snygga sida är numera hans högra sida, efter att han blivit utsatt för "hatbrottet"..


Mannen som aldrig syns utan sin kortlek


Det här var nog inte Patriks första öl..


Erik visar prov på sin posturala hållning

Kommentarer
Postat av: Oscar

Shit vad jag kan sakna er i Gbg när jag ser sådana trevliga bilder :)

2008-11-20 @ 05:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0