SweFair

Nyss hemkommen från Riksstämman då. Hade det jättetrevligt. Långt över förväntan. Gick med Fanny från klassen. Intressanta utställare och föredrag, samt mycket gott snack och dryck. De flesta utställarna hade tävlingar, vi deltog i typ alla, men vann nada! Fick med mig ett USB-minne på 254Mb liksom, sucks. Men en massa goda smörbullar och chokladbitar fick jag i mig istället. Weirdaste var nog när en full manlig gynekolog började stöta på mig och Fanny samtidigt, weird!


Fanny poserar med sina påsar, som dock inte syns på bild


En liiiiten del av mässan


De hade typ ett helt fältsjukhus på plats, riktigt coolt. Ska tydligen iväg på fredsbevarande uppdrag i Afghanistan.


Men det bästa av allt: alkoholen!! Öl, vitt vin, rött vin, vinglögg, you name it. Made my fair kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0