Flås

Nu har jag varit duktig. Gjorde faktiskt slag i saken och begav mig ut på en joggingrunda. Väldigt skönt. Kallt till en början, men när man väl fått upp flåset anlände även värmen.
Sprang upp på Högsbohöjd och in i Ruddalen. Aldrig sprungit så lång in förut. Skönt att slippa en massa folk, på sommaren kryllar ju det av motionärer där, nu var man all alone, nästan i alla fall. Höll upp i hela sextio minuter, innan jag kom på att jag faktist måste lägga mig tidigt idag, eftersom jag ju egentligen är trött..


Moské vid Högsbohöjd


Sprang förbi en stor bandyplan, kidsen måste ju trott att jag var värsta pervot som stod och tog kort när de spelade, hehe


Även en stor ishall fick jag på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0