Fiesta

Äntligen kommit upp ur sängen. Var ju på Marias inflyttningsfest igår, där jag både drack medhavt vitt vin och bålen som serverades. Men lillgammal som man är, slutade man dricka vid 23-tiden, ty det är ju en dag imorgon också... höhö

Var en kul fest, de flesta människorna var trevliga, dock har man numera utvecklat ett hatobjekt vilket faktist är lite kul. Speciellt när man gett vederbörande en del chanser redan och varit tålmodig, men nu var måttet rågat och jag känner bara ren ilska och vredesmod inför henne. Vilket faktist är ganska skönt och lite lagom högstadium-groovy. Alltid skönt när man får chans att kanalisera sig på något/någon och bitcha sig lite..

Tog en del kort igår också, en del blev bra, andra mindre bra. Har ju inte utnyttjat finesserna i kameran till fullo direkt, därav de röda ögonen, lite dåliga fokuset osv, bear with me, kommer snart bemästra kamerans teknik til fullo :)

Ska träna idag, fast inte på gymet, utan ska spela badminton med Micke. Får se om jag orkar städa först..


Värdinnan för kvällen som ser lite småblyg ut nästan, men bara nästan :)



De röda ögonen jag talade om...



Elin.. ser dock att kamerafokuset hamnade på lampan i hörnet..



Sandra, på vägen hem, som ser lite småmysig ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0