Det är i soprummet ALLT händer..

Igår kväll när jag skulle slänga lite skräp såg jag att Marina hade lagt ut lite fler obskyra matpaket, fast det var några andra som skulle få välbehövlig proviant nu: "hjältinnan", "Zlatan" (hon verkar hålla sig till Italien) bland annat. Men kunde tyvärr inte ta något kort, för jag hade inte med mig kameran. Visst, jag kunde hämtat kameran, soprummet ligger ju bara 20m från min dörr, men... det hade bosatt sig en person inne i soprummet (!), weird alltså.. på andra sidan, där man dumpar av elektroniken, såg inte vederbörande först, så blev lite perplex, men personen hade ryggen vänd mot mig och hade dessutom ställt upp en madrass som han/hon vilade sig mot. Det hela var mycket bisarrt. Men.. jag fick med mig en skitfin tekanna. Helt intakt var den också, lite skanky att ta grejer från soprummet kanske, men kunde inte låta bli, den var så snygg och så gör man ju en miljögärning också, eller nått..


Visst var den snygg.. riktigt bastant också. Nu måste jag ju bara börja dricka te också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0