Clean

Christophers stora höst-/vinterstädning anno 2008 har satt igång. Har dammsugit hela lägenheten, till och med bakom byråar och andra sällan dammsugna ställen. Ett under att jag inte fått astma vid det här laget med tanke på hur mycket damm jag hittat. Även varit ute och piskat mattor i duggregn och annat skoj. Fått inviga min microfiber-mopp från Ullared också, smidig värre. Nu ska jag snart ner till tvätten, lika bra att ta allt på samma gång.


Full och till utseendet något pervers dammsugarpåse.

Kommentarer
Postat av: salina

ah, min telefon dog av utmattning. men jag ringer dej imorn dårå, ska skriva det där jävla protokollet nu.

puss!

2008-11-12 @ 21:15:46
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0