Givmilda kompisar

Förmiddag och och delar av eftermiddagen sov jag som bekant bort igår. Men vid 21-tiden mötte jag upp Jens o co, i stan. För extremovanlighetensskull var även Alexander med!! :) Länge sedan man såg honom, bor ju i Uppsala numera.
Vi åkte ut på Hisingen till Patrik, där vi huserade i hans gårdslokal. Drack och sjung, dock inte direkt något julligt, förutom tomteblossen. Sedan bjöd Jens in mig på Gretas, vilket jag inte kunde tacka nej till, trots att det såå inte är mitt ställe.


Mitt tomtebloss som fick Alexander att blekna :)


Goda grejer, smakar typ som karamell när man blandar med cola ;)



Gillade bilden, ser lite "'aged' ut, tomtebloss åter igen


Nancy boy Roy =)


Det man inte hann dricka upp på festen får bli till färddricka. (Shaun, Fredrik, Jens, Alexander)



Mattias in drag, gorgeous darling!


Matskii hakade på lagom till fyllematen


FYLLEMAT - aldrig annars, eller nästan aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Matte

Fyllemat är ju det enda man egentilgen behöver! Eller hur!

2008-12-25 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0