Strange evening

Täffade Roxy igår kväll! Vi var på förfest vid Marklandsgatan, i ett av husen jag altid ser när min spårvagn svänger och alltid undrat över vilka människor som bor där liksom. Nu vet jag, delvis.

Relatvit nyvaken nu. Tog lite Phena igår nämligen, men eftersm doserna är så himla små, kanske jag råkade ta 1-1.5mg mer än növändigt. Kände mig  i alla fall glad och lycklig så det spelade ju ingen roll. Var ju inte så att jag behövde ta det egentligen, men var ett tag sen och orkade inte med alkohol. Sedan är det skönt att ta det någon gång ibland, typ 3-4 vecka, för att verkligen få sova ut.

Matskii dök upp också, det var nice, han och Roxy brann verkligen för SingStar-spelet, fick knappt en syl i vädret :) Men överröstade dom ändå utan mick, när jag kom att tänka på det låga stödet och huvudklangen á la Birigt Nilsson ;)

Begav oss sedan till någon ny klubb som huserade vid Ritz. Fancy med andra ord. Inte direkt min kopp thé..Vi blev inte så långvariga.



På förfesten hade de en riktigt tacky röd gran, matchade dock Roxys dress.


Mats ser lite halvt demonisk ut


Föredarar riktig karaoke, men SingStar är ok.


Jo, klubben sög! Klientelet, musken, det mesta...Men inte Roxy ;)


Söta Sandra till höger, såg jag inne på stället, men hade inte kameran till hands.
Så fick ta bilden efter att vi gått ut ;)

Kommentarer
Postat av: Matte

Det var en underbart rolig kväll! Och Roxy verkade som en riktigt go pingla! KramKram och tack för att du drog med mig!

/M

2008-12-25 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0