THC

Har precis pratat färdig med Anders i telefon, pratade i över två och en halv timme, mycket, mycket trevligt ;)

Varit full rulle idag. Morsan kom hit vid arla morgonstund. Vi löste Melodikrysset. Sedan bar det av hem till Karro och Erik, ladda upp med lite tramadol. Sedan gick jag och Erik på födelsedagsfest hemma hos Micke och Robin, Micke fyllde 33år. (23 år på bögiska :) Riktigt nice fest, träffade en massa nya trevliga människor. De flesta skulle till Razzia där GS2H hade sin avslutningsfest. Själv begav jag mig hemåt vid halv två-tiden.




Mamma, looking good :)


Karro lagar mat, känns som att hon alltid gör det när jag tittar förbi..


Hemma hos Micke och Robin. Mickes ljusinstallationer. Märks att han är civilingenjör.


Fet projektor har de också..spelade musikvideos hela kvällen..


Födelsedagsbarnet och Erik..


Mikael, riktigt trevlig prick, vi tjötade typ hela kvällen.


Conny och ?, jag och namn alltså.. sorry! Men schyssta filurer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0