I love you ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

För en stund sedan, när jag kom hem från träningen, så såg jag att Marina kom ut ur soprummet och då anade jag mig till att det kunde stå nya paket där :) Så var tvungen att samla ihop lite skräp och ta med mig kameran och bege mig till soprummet. Och mycket riktigt, så stod där två fina paket, till Zlatan den här gången igen. Russin i ett av paketen och i det andra hörlurar (fortfarande i sin förpackning) och lite pepparkakor. Även Zlatan ska få smaka julens fröjder minsann.


Altruism paketerat.


Bakom den här madrassen stod den mystiske personen och hängde i lördags.


Nu ska jag iväg på konsert, specialmässa idag i Domkyrkan på grund av att det är  World Aids-day.

Cheerio.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Galet, ja det verkar ju onekligen vara så att det är i soprummet allt händer. Hörlurar nu också? Trodde hon höll sig till matpaketen....

2008-12-02 @ 22:25:05
URL: http://susiesueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0