BB

Håller på och tvättar. Övade in rollen som sur tvättant förut. Jag började tvätta kl 14, alltså ska jag ha tillgång till torkskåp- och tumlare från kl 15. Men kl 15.05 hade fortfarande ingen tagit ut sina kläder från ovannämda installationer. Så jag fick själv, som den bitterfitta jag egentligen är, plocka bort glömda kläder och ersätta dom med mina förnäma plagg. När jag hade gjort så och klockan närmade sig 15.10 så kom en jättesöt kvinna ner och beklagade sig tusen gånger. Jag skämdes lite över att jag bara hade stukat undan hennes kläder (mestadels barnkläder) och knappt vikit dom, men men, så blir det när tvättanten sätter igång.

Apropå kläder så såg jag för första gången Björn Borgs reklamfilm förut, riktigt fin var den:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0